Op 23 en 24 juni 2018 nam het gemengd koor Ortolaan deel aan het Muzikaal Biergarten Fest in Lutzerath (D).

Lutzerath is prachtig gelegen, op 20 km van de Moezel en het is heerlijk vertoeven in de groene omgeving van de Eifel.

Op zaterdag 23 juni hebben we gezongen tussen 18 uur en 20 uur op het Biergarten Fest te Lutzerath.

Op zondag 24 juni mochten we voor de muzikale omlijsting zorgen tijdens de misviering in openlucht te Lutzerath.

Op zondag 24 juni hebben we mogen zingen op de binnenplaats van Burcht Metternich te Beilstein (foto)

Aansluitend volgde een feestelijk diner!

Samen met het Männergesangverein Lutzerath E.V.(foto) die dit jaar - 85 - jaar bestaan en het gemengd koor Ortolaan dat - 65 - jaar bestaat, is het een prachtig muzikaal jubelweekend geworden!

Hartelijk dank aan de organisatoren en al wie meegeholpen heeft aan deze prachtige reis!

Monreal, Lutzerath, Beilstein, foto's koorreis 2018:  Paul Melaerts